Bättre sent än aldrig

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Reste till Thassos, gick på Summerburst och handlade på Ullared bland annat.

Genomdrev du någon stor förändring? Jag började gymma och ändrade mina kostvanor.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 4e April

Vilka länder besökte du? Thassos

Bästa köpet? Mitt gymkort får jag väl lov att säga.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket! Min student, åka till Summerburst, alla trevliga hemmakvällar med familj och vänner.

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Ett rejält självförtroende.

Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts mer med vännerna.

Vad önskar du att du gjort mindre? Fått folk att ta mig för givet, vilket hände väldigt ofta.

Favoritprogram på TV? Oj, tror inte att jag har något favoritprogram faktiskt.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vill nog påstå att jag har varit rätt så neutral, kanske lite gladare under 2015 än tidigare år eftersom att jag började tro mer på mig själv under förra året.

Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder kanske?


Vad är du peppad för inför 2016?
Under det här året så är jag bara så peppad på att fokusera på mig själv och förhoppningvis ha lyckats fått min drömkropp innan året är slut. Sedan alla härliga stunder med vänner och familj, födelsedagar etc!