About Me

Jag är född den 26 April 1996 och kommer från Strängnäs. Jag är en positiv tjej, lever i nuet och som strävar efter ett hälsosamt liv, fyllt med spännande och roliga upplevelser, helst tillsammans med mina vänner. Mitt intresse för foto, smink och mode var det som lockade mig till bloggandet samt att jag vill inspirera och motivera andra. Oavsett om det skulle gälla vilken mascara man vill använda till att älska sig själv inifrån och ut.
 
Träning är någonting som har blivit en väldigt viktig del av mitt liv under senare tid då jag har varit överviktig i stort sätt hela mitt liv. Så förutom skönhetstips och kläder så kommer jag även dela med mig av min resa till drömkroppen jag alltid velat ha, det kommer att vara en lång resa. Men jag är redo att kämpa för det.
 
 


I was born April 26th 1996 and I come from Strängnäs, Sweden. I am a positive girl, living the moment and striving for a healthy life, hopefully filled with exciting and fun experiences, preferably together with my friends. My interest in photography, makeup and fashion was what attracted me to blogging and I want to inspire and motivate others . Whether it would apply what mascara you would like to use or how to love yourself from the inside and out.


Training is something that has become a very important part of my life recently because I have been overweight virtually all my life. So besides beauty tips and clothes, I will also share with you my journey to the dream body I always wanted to have , it will be a long journey. But I'm ready to fight for it.

About - About me - jag - me - mig själv - om mig