Vill ha, vill ha, vill ha...

God morgon! Det har blivit väldigt mycket skrivande här på bloggen den senaste tiden om saker jag vill ha, det är inte lätt att vara fattig haha. Men nu är det så att jag är verkligen trött på min sängram, tycker inte att den är snygg alls och som ni kanske ser så är den ju trasig. En av katterna har nämligen använt min säng som klösbräda haha. Och dessutom så har ALLA dem här "plupparna", eller skydden snarare, som ska sitta under benen på sängen gått sönder, så jag har min matta under dem 2 bakre benen och en varsin toffla under dem främre benen så att det inte ska bli märken i golvet.
 
Haha så ja, det börjar verkligen bli dags för en ny. Nu ska jag ta bussen till gymmet och sedan dra till skolan som börjar kl.11:50, skönt! Och som ni vet så är det torsdag idag vilket innebär att det är stallet ikväll för min del. x