This kind of morning

God morgon på er denna måndag morgon! Vet ni vad? Jag har haft sån otrolig craving på våfflor under senaste tiden och det var jätte länge sen som jag åt det, äger inte ens något våffeljärn haha. Men med tanke på att jag tränar och försöker äta nyttigt så är väl det bra, men för er som har följt min blogg ett tag vet att jag åt proteinpannkakor väldigt ofta förut. Du kan även använda pulvret att göra våfflor med, hur nice är inte det? Jag har använt mitt från MMsports och det är just nu på SALE för 199kr vilket är kanon.
 
Kommer sitta och plugga hela dagen idag med puhh, men det kommer vara skönt när jag har fått det gjort. Tror även att jag ska gå ut på en promenad idag med tanke på att det är så himla fint väder ute. x
Protein - mmsports - pancakes - pannkakor - våffla - våfflor - waffles