St. Tropez

Appliceringsvante: LÄNK // Dark Mousse LÄNK // Tan Body Lotion LÄNK
 
Halli hallå på er! Nu har jag både hunnit öppna och testa det som fanns i mitt paket jag fick hem igår. Jag valde att prova St. Tropez Self Tan Dark Mousse (den svarta flaskan), finns även en Self Tan "Normal" eller vad man vill kalla det (vit flaska) för er som kanske inte vill bli riktigt pepparkaksbruna utan bara få en fin liten bränna.
 
Jag har just nu 2 lager på mig, satte på ett lager igår och ett imorse. Jag har ännu inte duschat av färgen då man ska vänta upp till 4-8 timmar innan man får bli blöt, och jag ville verkligen ha en rejäl brun färg vilket jag tycker att jag har fått (kan visa bild i ett senare inlägg). Använde även en Body Lotion (den vita tuben) innan på mina knän, händer, fötter, armbågar etc för att åtrfukta och sedan när jag applicera moussen så var min första tanke hur enkelt det kändes, fick en jämn och fin färg över hela kroppen och sedan väntade ca. 1 timme innan jag klädde på mig. Jag är riktigt nöjd! xo
Sarah

Najs att de va bra :)

Svar: Ja
Tova Åberg