Absolut... Inte!

Bild från Google
Hejsan på er snyggingar! Jag har beslutat mig för att låta bli alkoholen helt och hållet nu, i alla fall på ett bra tag och bara försöka satsa på min träning. Nu är inte jag en sån person som dricker alkohol varje helg och super ner mig under bordet, snarare tvärtom! Men jag känner verkligen att jag vill göra en storsatsning på min hälsa för den har inte varit på topp under senaste tiden, mitt immunförsvar har varit väldigt dåligt senaste månaderna (vilket är ovanligt) och jag har även under en längre tid haft problem med mina lungor/bröstet.
 
Vi får se hur bra jag kommer sköta detta men ser inte att det ska vara några större problem. Och en annan sak som jag kom och tänka på idag, jag har ju sportlov nästa vecka! Det är ju underbart för då kan jag verkligen satsa på skolan, träningen och bloggen ordentligt, för det är det jag vill göra just nu. x
Bimbosessan.blogg.se

Hej!
Snygg bild på flaskorna. Och lycka till med festuppehållet. Hälsan är viktigare.

Svar: Hejsan och tack så mycket! Jag ska göra mitt bästa! :)
Tova Åberg