Panik

Hellu allihop! Har nyss tryckt i mig några Bananpannkakor till frukost och ska snart duscha och göra mig i ordning för att sedan bege mig iväg för att hjälpa födelsedagsbarnet (som fyller 20 haha) att fixa i ordning inför ikväll. När jag vaknade vid 6.30 imorse så fick jag ren panik, trodde nämligen att det var måndag idag haha, vilken tur för mig att det bara är lördag. x
Fairyland surprises

Usch, den är inte så trevlig. Tur att det är lördag!

Svar: Haha ja det var en himla tur! :D
Tova Åberg

Matilda Berlin

Hahaha, skönt dock att det inte var tvärt om ;) Hoppas ni får en jätterolig kväll!

Svar: Ja verkligen super skönt! Tack så mycket! :D
Tova Åberg

Sarah

Jobbigt o vakna o tro de xD

Svar: Hah ja det var jobbigt! Men sen när jag insåg att det bara var lördag så somnade jag om igen, så det var skönt. ;)
Tova Åberg