Den ena värre än den andra

Hejsan svejsan hörni! Har precis haft min första lektion för dagen, och ska ha en till snart innan jag får åka hem. Drog iväg till gymmet innan skolan som vanligt och trots att det kändes skit idag så körde jag så gott jag kunde i nästan 1,5 timme. Det var fokus på ben/rumpa idag, som normalt alltid har varit mitt favoritpass men idag var det inte ens roligt, antar att man kan ha såna dagar också. Men.. imorgon är det fredag igen så det är ju super skönt, och dessutom så blir det 20-års firande på lördag! x
josephine Asplund

Mysigt :)
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en bra kväll.
Kram <3

Svar: Tack detsamma! :D
Tova Åberg

Jensvollen

HÄRLIGT!
TYVÄRR SÅ HAR MAN "SÄMRE" GYMDAGAR OCKSÅ.. MEN HUVUDSAKEN ATT DU TOG DIG DIT OCH GENOMFÖRDE DET. IBLAND HANDLAR DET BARA OM DISCIPLIN ;) GRYM ÄR DU! KEEP IT UP!
KRAMAR

Svar: Tack detsamma hörredu!!
Tova Åberg