Premiär

Följ mig på snapchat: toovas
Halloj på er!! April är äntligen här och jag kan fortfarande inte tro det. Idag så körde jag och min pappa ett Premiär-åk med pappas sportbil som har stått och väntat i garaget hela vintern på att få komma ut, haha stackarn. Så då passade vi även på att ta en tur till Skopunkten för jag behövde verkligen nya skor, skojar inte när jag säger att ALLA mina par skor är trasiga (förutom mina hederliga stallkängor haha). Fick med mig hem 3st par skor, dem ni ser på bilden, ett par gympaskor som jag funderar på att ha på gymmet och även ett par sandaler till sommaren.
 
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har tränat en endaste gången under den här veckan, men jag har faktiskt varigt hyffsat bra med maten så det känns ändå okej med en ledig vecka. Men imorgon så börjar skolan igen och då drar jag även tillbaks till gymmet i vanlig ordning. Ska bli riktigt kul att åka till gymmet imorgon och se hur mycket jag kommer orka att leverera. xo