Way too long

Hallå godbitar!! Kom precis till gymmet och hade tänkt köra ett litet magpass innan skolan, ska bli riktigt skönt att få det gjort. Gårdagen var bara för hemsk, kände mig yr i huvudet mer eller mindre hela skoldagen och därefter gjorde jag ett riktigt kasst gympass (vilket jag verkligen inte hade förväntat mig). Och när jag väl kom hem så försökte jag sitta och plugga resten av kvällen men det gick inte, blev alldeles för distraherad av annat och var bara så omotiverad och på riktigt skitigt humör.
 
Jag lyckades inte ens få i mig någon kvällsmat trots att jag tagit fram kyckling och allt, nej usch! såna dagar tycker vi verkligen inte om. Blev ingen bra start för mig den här veckan helt enkelt, får hoppas på att jag kan slå tillbaka idag med hull och hår på gymmet och även resten av dagen. xo