Nu var det min tur också

God eftermiddag hörni!! Nu är det inte långt kvar tills jag har påsklov, ska bara in imorgon och göra muntligt Nationella Prov i engelska och sedan tar jag lov.. Hur skönt är inte det liksom? Vad har hänt mer under veckan då, jo jag har börjat räkna mina kalorier. Alltså herregud jag förstår inte folk som orkar, men jag blev rekommenderad att börja göra det nu när jag Deffar så jag håller på och ger det ett försök.
 
Väntar även på att det fina vädret ska komma tillbaka, kom till och med en liten snöskur hos oss här om dagen vilket inte kändes så himla roligt med tanke på att vi börjar närma oss April, men men nu ska jag plugga i en timma och sedan ska jag packa väskan för gymmet imorgon. Tycker alltid att det är skönare att ha det gjort kvällen innan så att man bara kan iprincip klä på sig och gå när man vaknat. xo