Det är en process

Idag passade jag på att ta lite fler kropps-bilder för att se om det faktiskt blivit någon synlig skillnad, sedan så är det lite kul att ha till senare som man kan kolla tillbaka på. Nu skiljer det sig inte så lång tid mellan dessa bilder så det kanske inte är det lättaste att se något men oavsett så är jag på rätt spår och jag är långt ifrån mitt slutgiltiga mål.
 
Jag skulle vilja veta lite om era mål och drömmar, har ni några såna och vad för några? Det behöver inte gälla träning, utan det kan vara vad som helst som du vill uppnå. Share your dreams. x
förändring - process - träna - träning - vikt - viktnedgång
FrökenTV, bloggen om tv och film

grymt

Svar: Tack!
Tova Åberg

Lotta Svensson

You go girl! :D

Svar: :D
Tova Åberg

Annika

Grymt jobbat. Fortsätt lägg upp bilder, det inspirerar.

Jag själv vill bli rökfri och kämpar med den lasten.

Ha en bra dag.
Annika

Svar: Tack så mycket!Det tycker jag låter som ett bra mål, kämpa på! :)
Tova Åberg