B.U.S

St. Tropez: LÄNK // SprayTan in a Can: LÄNK // Cocoa Brown 1h Tan: LÄNK 
 
Nu när våren sakta men säkert tränger sig på så börjar jag redan längta efter att få gå runt i tunna kläder med en snygg bränna. Och jag är en sån person som har väldigt svårt för att bli brun, till skillnad från vissa som bara behöver gå utomhus så blir dem som små pepparkakor haha.
Jag kommer definitivt köpa en BUS i år så att jag slipper känna mig som en blekfis, har inte tålamod för att ligga i solen och dessutom så vet vi ju alla hur viktigt det är med att vara rädd om sin hud, speciellt under våren när solen är som "starkast". En fejk-bränna går både fort och är skonsam mot huden. x
Nora Bååth

Ååh måste klicka hem lite, vill inte vara blek längre hahaha!

Svar: Haha nej jag känner likadant! 😁
Tova Åberg